top of page

Ons vernaamste uitgangspunt is dat onderwysers besonder goed geposisioneer is om 'n belangrike rol te speel in die motivering en voorbereiding van kinders vir 'n wêreld wat voortdurend verander, vinniger as ooit tevore, waarin hulle voor talle ernstige uitdagings en risiko's gekonfronteer sal word geestelike krag toerusting van kinders in hul vormingsjare. Daarom glo ons dat opvoeders al die hulp en gereedskap verdien wat hulle kan kry om hul hande te versterk vir hierdie belangrike (maar dikwels onderskatte) taak, waarin ons hulle wil help om meer sin en vreugde te vind. Ons sien ons bydrae om hulle deur middel van LIFETALKS te ondersteun, as 'n geestelike belegging, uiteindelik in ons kinders en hul toekoms.

​

Ons metode is hoofsaaklik om gereeld klank-, video- en gedrukte materiaal van hoë gehalte (wat 'n wye spektrum relevante kwessies bespreek) gereeld van gehalte aan skole en ander opvoedkundige instellings te verskaf, vir gebruik deur opvoeders, na eie goeddunke, as 'n waardevolle hulpbrondiens van unieke mediaprodukte. Daarbenewens verwelkom ons ook geleenthede om motiverende ondersteuning te bied deur persoonlike groepsbesprekings (byvoorbeeld deur 'n voormalige gevangene wat ter dood veroordeel is en uiteindelik 25 jaar gevangenisstraf uitgedien het en wat jongmense deur sy kragtige getuienis inspireer om maak die regte lewenskeuses).

U gebede en ondersteuning vir hierdie potensieel ingrypende en groot impakprogram sal opreg waardeer word.

Oor ons

LIFETALKS Movement is 'n onafhanklike en interkerklike Christelike uitreikprogram vir skole. Dit is 'n gesamentlike inisiatief van eerw. Dolf Kruger (voorheen van Moreletapark Chruch) en 'n geselskap met dr Arnold Mol (voormalige professor by UNISA), 'n bekende opvoedkundige, verhoudings- en bestuurskonsultant, as ons beskermheer en hoofbydraer.

 

Ons doel / missie is hoofsaaklik tweeledig: Fokus op onderwysers en opvoeders om:

  1. Moedig hulle aan en ondersteun hulle in hul taak, wat in baie gevalle gekenmerk word deur geweldige druk en uitdagings;

  2. Inspireer hulle om hul beroep as 'n roeping te beskou, en om die geleentheid te ondersoek om nie net akademiese / tegniese / professionele kennis oor te dra nie, maar ook om leerders te help toerus met die regte waardes en lewensoriëntering en vaardighede wat nodig is om 'n vervullende en sinvolle lewe te lei.

bottom of page